
Intervju za Poslovne novine - Agencija ABBA d.o.o.
Amer Balić, izvršni direktor kompanije ABBA d.o.o. Sarajevo: Naš najznačajniji projekat u 2025. je razvoj vlastite poslovne aplikacije ap.abba
Savremeno knjigovodstvo danas se sve više kreće ka digitalizaciji i savjetodavnoj ulozi, jer više nije dovoljno samo "voditi knjige“, nego je potrebno razumjeti biznis klijenata, upozoriti ih na rizike, pomoći im da rastu.U kompaniji ABBA d.o.o. Sarajevo, osnovanoj 2014. godine, koja se bavi računovodstvom, knjigovodstvom i poreznim savjetovanjem, odavno su spremni za tu ulogu, koju veoma profesionalno i uz visok kvalitet usluga provode u praksi.
Prema riječima Amera Balića, izvršnog direktora ABBA d.o.o. Sarajevo, raduje ih da od osnivanja bilježe konstantan rast poslovanja i širenje mreže klijenata iz različitih sektora.
„Tako je bilo i u 2024. godini kada smo ostvarili pozitivan poslovni rezultat, te solidan rast prihoda (+14 %) i izuzetan rast neto dobiti (+72 %) u odnosu na 2023. godinu.
U prvih šest mjeseci 2025. godine dostigli smo obim prometa kojeg smo imali u kompletnoj 2024. godini. Vođeni vizijom da postanemo sinonim za pouzadnog partnera u pružanju finansijskih usluga, odlučujemo da užurbano počnemo sa ulaganjem u digitalizaciju i proizvodnju vlastitih inovativnih finansijskih proizvoda“, istaknuo je Balić.
Na koji vlastiti inovativni finansijski proizvod ste najponosniji?
„Najznačajniji projekat koji smo realizovali u 2025. godini je razvoj vlastite poslovne aplikacije ap.abba. To je bio strateški cilj koji smo dugo planirali, a sada klijentima omogućavamo da putem mobilnih telefona ili računara u svakom trenutku imaju uvid u svoje potraživanja, dugovanja i bilans uspjeha – brzo, jednostavno i tačno. Time smo napravili veliki iskorak ka modernom, digitalno orijentisanom knjigovodstvu.“
Šta aplikacija ap.abba omogućava klijentima?
„Aplikacija je dostupna za mobilne telefone i desktop računare, a njen glavni cilj je da klijentima koji nemaju interno implementiran ERP sistem, omogući potpun, jednostavan i brz uvid u vlastito finansijsko stanje.
Kroz ap.abba, korisnici mogu: pratiti potraživanja i dugovanja, pregledati bilans uspjeha za bilo koji vremenski period – mjesečno, kvartalno ili od početka godine do datuma koji sami definišu, zatim analizirati trendove i donositi brže poslovne odluke na osnovu konkretnih podataka.
Ova aplikacija je razvijena interno, u saradnji s domaćim IT stručnjacima i predstavlja veliki iskorak ka digitalnoj transformaciji računovodstvenih uslugakoje pružamo.“
Da li već imate povratne informacije klijenata koji koriste aplikaciju ap.abba?
„Da, povratne informacije klijenata su izuzetno pozitivne, posebno među kompanijama koje žele veću kontrolu nad svojim poslovanjem, bez čekanja na klasične mjesečne izvještaje.
U suštini, naši projekti nisu fokusirani samo na nas, već su usmjereni na olakšavanje poslovanja klijenata. Vjerujemo da je knjigovodstvo budućnosti ono koje je dostupno, digitalno i savjetodavno i to je pravac u kojem idemo.“
Kombinacija akademske izvrsnosti i praktičnih znanja uvijek je bila dobitna kombinacija u poslovanju. Kakav je Vaš tim?
„Naš tim je izuzetno posvećen i sinhronizovan, što nam omogućava da budemo fleksibilni, brzo reagujemo i održavamo visok nivo profesionalizma u svakom segmentu rada.
Tim ABBA d.o.o. čine četiri visokoobrazovana i stručna profesionalca, koji su osnova našeg uspjeha i kvaliteta usluga koje pružamo. Jedan član je doktor ekonomskih nauka, što nam omogućava visokoprofilirano razumijevanje ekonomskih i finansijskih procesa na najvišem nivou. Druga dva naša člana su knjigovođe sa licencom certificiranog računovođe, koji imaju dugogodišnje iskustvo u računovodstvu i poreznom sistemu BiH.
Upravo zbog stručnosti i predanosti naših zaposlenih, naši klijenti imaju povjerenje da su njihovi finansijski poslovi u sigurnim rukama, a mi kontinuirano težimo da to povjerenje opravdamo.“
Da li ste ostvarili sve poslovne ciljeve koje ste planirali?
„Možemo reći da smo u velikoj mjeri ostvarili sve poslovne ciljeve, koje smo postavili za prethodni period, a u nekim segmentima smo ih čak i premašili.
Najveći fokus nam je bio na unapređenju kvaliteta usluga, jačanju odnosa s postojećim klijentima i digitalnoj transformaciji našeg poslovanja i u sva tri segmenta bilježimo vrlo konkretne rezultate.“
Osim digitalizacije, na čemu se još zasnivate strategiju poslovanja i politiku kvaliteta?
„Da, digitalizacija jeste ključni dio naše strategije – koristimo moderne knjigovodstvene softvere i omogućavamo online dostavu dokumentacije, što značajno olakšava saradnju, posebno kod klijenata koji nisu iz Sarajeva.
Naša strategija poslovanja se zasniva na individualnom pristupu klijentima, visokim standardima kvaliteta i primjeni savremene tehnologije u poslovanju. Klijenti kod nas ne dobijaju samo vođenje knjiga – mi smo im savjetnik, partner i podrška. Pratimo specifične potrebe svakog sektora, jer znamo da knjigovodstvo za softversku firmu, nije isto kao za građevinsku kompaniju.
Naša politika kvaliteta počiva na četiri ključna principa: tačnost, ažurnost, povjerljivost i stalno unapređenje. Svi izvještaji i zakonske prijave se predaju u roku, bez izuzetaka. Interno redovno provodimo kontrole i obuke, kako bismo ostali u toku s novim zakonima i propisima. Pored toga, zaštita podataka klijenata nam je izuzetno važna – trudimo se da primjenjujemo visoke standarde privatnosti i IT sigurnosti.“
Šta vas izdvaja od konkurencije?
„Prije svega – stručnost i stabilnost tima. Naši zaposleni su visokomotivisani, edukovani i imaju iskustvo u radu sa firmama iz različitih industrija. Drugi faktor je povjerenje koje smo izgradili kod klijenata. Preko 80% novih klijenata dolazi putem preporuka, što nam je najbolji dokaz kvaliteta rada.
Također, velika prednost je naša fleksibilnost – dostupni smo kad god je potrebno, bez "radnog vremena po šablonu". Klijenti znaju da mogu računati na nas, čak i kada iskrsnu neplanirane situacije.
Takođe, posebno nas izdvaja sposobnost da se prilagodimo različitim industrijama. Naši klijenti dolaze iz sektora softvera, građevine, farmacije i usluga – i svakom od njih pristupamo individualno, uz razumijevanje specifičnih potreba i propisa koji se odnose na njihovu djelatnost.
Na kraju, vjerujemo u dugoročno partnerstvo. Ne želimo biti samo knjigovođa koji predaje prijave i obračunava PDV – želimo biti partner koji razumije biznis klijenta, prati njegov rast i pomaže mu da donese pametne finansijske odluke.
Sve ove vrijednosti – povjerenje, tačnost, stručnost, fleksibilnost, prilagodljivost i partnerski odnos – utkane su u naš svakodnevni rad i čine suštinu onoga što ABBA d.o.o. predstavlja.“
Kakvi su Vaši poslovni planovi i očekivanja do kraja tekuće, kao i u narednoj 2026. godini?
„U budućnosti planiramo dodatno proširenje tima, uvođenje napredne analitike i usmjeravanje ka uslugama finansijskog savjetovanja za mikro i mala preduzeća.
Do kraja tekuće godine planiramo dalje usavršavanje aplikacije ap.abbai uvođenje dodatnih funkcionalnosti – poput automatskog generisanja mjesečnih izvještaja, grafikona i integraciju s e-mail obavještenjima.
Planiramo i uvođenje novih komunikacijskih kanala – Viber za klijente, kako bismo bili što dostupniji i efikasniji u svakodnevnoj saradnji. Također, planiramo organizaciju prvih edukativnih i besplatnih seminara za klijente.
U 2026. godini planiramo nova zapošljavanja i veći angažman na saradnji sa klijentima izvan Sarajeva, te uvođenje naprednih konsultantskih usluga strateškog finansijskog savjetovanja. Osim toga, pripremamo dokumentaciju i procedure za pokretanje procesa certifikacije prema ISO 9001 standardu.
Naš cilj ostaje isti – da budemo više od knjigovođe. Želimo biti partner, koji klijentima donosi sigurnost, preglednost i podršku u svakom koraku njihovog poslovanja. Radimo na tome da znanje, tehnologija i ljudska posvećenost ostanu temelj našeg rasta.“objava 15.10.2025 broj:6




